Nu börjar pusselbitarna falla på plats

Godmorgon bloggen! 
Igår var jag på jobbet till tolv och sedan kom tillbaka klockan 6, det var den sista dagen som jag skulle ha en konstig och uppdelad schema. Idag så har jag äntligen fixat så att jag slutar förmiddagar 14:30 varje dag förhoppningsvis, trots att mina arbetskamrater tycker att det blev för mycket kaos på eftermiddagen, men jag kan inte hjälpa allt och alla utan för priotera vad som är bäst för mig! ''I'm no superman''.
 
Sedan så måste man ha lite attityd, för då kan vem som helst köra över dig som sagt, var inte för snäll, utan säg bara att du inte pallar och kan inte komma på eftermidaggar n' thats it! Tycker att det är så himla ostrukturerad i simföreningen, fick göra allt exakt ALLT själv, men ja lär mig att bli mer självständig så det är bra!
 
Klockan är snart åtta och jag måste göra mig redo för dagen arbete, komma hem sen duscha, dra till emporia köpa några saker samt boka synundersökning, plugga, och soooova! :P
 
Ha det bra!
 
 
 
 



Kom ihåg mig?