SALE SALE SALE SALE

Idag åkte jag och min syster runt i lund och malmö för att fynda bland reavarorona. Hittade en massa snygga smycken för väääldigt bra pris och en ursnygg ljusblå stickad kofta som kommer att vara så himla praktisk under den kommande hösten/vintern. Allt detta kostade mig typ 200;- typ ingenting, verkligen ett bra köp!
 
Föresten om ni tittar på vänster av bilden nedanför kan ni se ett guldhalsband med mynt, jag har faktist velat ha en sån och hittade den i online affären ''Bijou Birgitte'' som faktist hade en affär nära mig i entre köpcentrum, nu har dem stäng och jag ba tyckte att de var så synd trots att den var så himla dyr, typ 12 euro, men nu hittade jag en finare mynthalsband för bara 20 spänn, verkligen ett WIN !! 
 
Nu ska jag i alla fall göra mig redo inför en dusch och ta mig f*n till att börja plugga =) cyaa <3
 
 
Sorry for dålig bildkvalite, tog den med min macbook ;)



Kom ihåg mig?